Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Fizetés, szállítás

Számlázás:

 

Ha itt vagy az oldalunkon, Kedves Látogatónk, jó eséllyel vásároltál már korábban is füstölt árut  smiley

Ezért reméljük, megérted, hogy:

  • Termékeink egyedileg, kézzel készülnek, az egyes darabok nem egyformák, súlyuk is eltérhet. Egy pár kolbász lehet 28 dkg, de akár 35 dkg is. Egy tábla szalonna lehet 2 kg, de van amikor csak 1,8 kg, máskor 2,3 kg.
  • Amikor egy terméket kosárba helyezel, a weboldal egy átlagos súllyal számol.  A pénztárban látható összeg tájékoztató jellegű! A termékek várható súlyát az adott leírásokban megtalálod. Az eltérés átlagosan 10-15%-on belül marad. Ha ennél nagyobb a különbség, felhívunk Téged, és egyeztetünk.
  • A csomag összeállításakor mérjük meg az adott darabokat, készítjük el a számlát, és küldjük a visszaigazolást a fizetendő összegről!
  • Ez alól kivételnek számítanak a csomagajánlataink! Ott a csomag leírásának megfelelően alakítjuk a csomagot, és a leírásban megadott végösszeget számítjuk fel. Ha a csomag súlya nagyobb, akkor sem számolunk magasabb vételárat.
  • A számlát papír alapon állítjuk ki, beletesszük a csomagba.
  • Ha céges számlát szeretnél, nincs akadálya. A pénztárban jelölheted, hogy mint cég, vagy mint magánszemély vásárolsz, cég esetén meg tudod adni az adószámodat.

 

Fizetés: 

 

Mint a számlázásnál leírtuk, a nálunk kapható termékek egyediek, a súlyuk is eltérő lehet. Ezért a rendelés leadásakor még nem tudjuk pontosan, mennyi lesz a fizetendő összeg. A csomag összeállításakor mérjük meg az adott darabokat, készítjük el a számlát, és küldjük a visszaigazolást a fizetendő összegről!

Ezért ezeknél az egyedi termékeknél, mint például egy darab sonka, egy tábla szalonna, arra kérünk, hogy 

  • válassz utánvétes fizetést, vagy
  • ha előre fizetnél, kérünk, NE UTALD el rögtön a pénztárban szereplő vételárat, hanem várd meg, míg lemérjük az adott terméket, és küldünk tájékoztatást a pontos fizetendő összegről.

 

Utánvét:

A megrendelés végösszegét házhozszállítás esetén rendezheted a futárnál a csomag átvételekor. Fizethetsz bankkártyával vagy készpénzzel is, ahogy Neked kényelmesebb. 

Utánvétes fizetést akkor tudjuk biztosítani, ha a vételár nem haladja meg az 50 ezer Ft-ot.

50 ezer Ft feletti vásárlás esetén, valamint ha csomagautomatába kéred a rendelésed, előrefizetéssel  - utalással, vagy online bankkártyás fizetéssel - tudod rendezni a számla végösszegét.

 

Előre fizetés:

Előre fizetés esetén utalás és bankkártyás fizetés közül választhatsz

  • Utalás:

Ebben az esetben arra kérünk Téged, hogy az utalást csak a pontos összeg visszaigazolása után indítsd el!  A megrendelt termékek ellenértékét a díjbekérő e-mailben található bankszámlára 3 munkanapon belül rendezheted.

  • Bankkártyás fizetéssel a SimplePay szolgálatással: 

​Egyre többen válasszák az online bankkártyás fizetést. Automatikusan azon termékeink esetén ajánlja fel a rendszer ezt a lehetőséget, ahol utólagos árkorrekcióra nincs szükség, azaz a termék ára biztosan nem fog változni. Ilyenek: 

  • a csomagajánlataink, illetve
  • az előre csomagolt termékeink, mint a sertészsír, töpörtyűkrém.

Az adott termék oldalán minden esetben feltüntetjük, hogy bankkártyával fizethető-e. 

Ha nem tudsz kártyával fizetni, utólag akkor is kérhetsz bankkártyás fizetési linket!

Kérünk, írj nekünk a rendelési folyamat utolsó oldalán megjegyzésbe üzenetet, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot email-ben, vagy telefonon. Miután mi lemérjük a rendelésedet, és összeállítjuk a számlát, küldeni fogunk egy linket, ami eljuttat az OTP Simple oldalára, és kényelmesen, online tudod fizetni a vételárat.

 

Szállítás:

 

Szállításért felelős partnerünk az MPL és a GLS.

Dönthetsz úgy, hogy

  • házhoz szállítást kérsz, vagy
  • választhatsz számos átvételi pont közül. 

Ezzel nem csak kedvezőbb áron veheted át a csomagodat, de véded a környezetedet is! Ha a csomagot nem kell házhoz szállítani, azzal csökken a forgalom az utakon. A megtakarított kilométerek pedig tisztább levegőt eredményeznek!

Az átvételi pontokon, vagy automatában átvett csomagokat előrefizetéssel:

  • utalással, vagy
  • online bankkártyás fizetéssel tudod rendezni.

Ha házhozszállítással kéred a rendelésed, a futárnál is kiegyenlítheted a vásárlás összegét.

 

Szállítási költségek:

 

Mpl futárszolgálat szolgáltatásával:

 

 

 

MPL házhozszállítás

1590 Ft

 

 

Postán maradó

 

1290 Ft

 

 

Átvétel

csomagautomatából     

1290 Ft

 

 

Átvétel

postapontról

1290 Ft

 

 

 

GLS futárszolgálat szolgáltatása: 
         

Házhozszállítás

  1790 Ft    

Automata

  1290 Ft  

 

 

Utánvét:

Utánvét díja    390 Ft    

 

20000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás és az utánvét díját is átvállaljuk, a szállítás ingyenes!

 

Kiszállítási idő:

 

  • Minden termék oldalán, közvetlen az ár után meg tudod nézni, hogy várhatóan melyik napra tudjuk vállalni a szállítást. Ettől csak akkor térünk el, ha előbb tudjuk küldeni a csomagot, arról pedig feltétlenül értesítünk Téged!
  • A rendeléseket többnyire 2-3 munkanapon belül tudjuk elindítani.
  • Füstöltjeink viszont nem tömegtermelésben készülnek. Esetenként előfordulhat, hogy várni kell akár 1-2 hetet a megrendelt árura. Ha a kiszállítás ideje meghaladja az 1 hetet, felvesszük veled a kapcsolatot, és tájékoztatunk!

A futárszolgálatok minden egyes csomagot egynapos kiszállítással szállítanak. Azaz mi az összekészített rendeléseket a délutáni órákban adjuk át a futárszolgálatnak, másnap pedig már nálad lesz a csomag.

Pénteken árut nem küldünk, hogy egész hétvégén ne vesztegeljen a depókban. Ünnepnapok előtti munkanapokon ugyancsak nem indítunk füstölt árut

UI: 

Kizárólag olyan hagyományosan készített szalonnát, sonkát, kolbászt vásárolhatsz nálunk online, amely az egynapos szállítás során nem veszít a minőségéből. Ne feledd, elődeink ezeket a disznóságokat akár hónapokig is tárolták! 

 

Szállítás külföldre:

 

Jelenleg csak országhatáron belül szállítunk, külföldi szállítást nem vállalunk.

 

Számla:

 

Számlát a csomagodban helyezzük el.  

Amennyiben céges számlára van szükséged

  • A rendelési folyamat során jelezheted
  • Email-ben: ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu emailcímere is elküldheted el az adataidat 

 

Ha valamely kérdésedre itt nem találtál választ, nézd meg a Gyakran Ismételt Kérdésekben!

Ha ott sem találod, kérlek, itt vedd fel velünk a kapcsolatot!