Fizetés és kiszállítás:
A webáruházban hogyan lehet fizetni?
- Utánvéttel: A megrendelés végösszegét rendezheted a futárnak a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával.
Ezért az utánvétért külön költséget nem számolunk fel!
- Utalással:
Ebben az esetben arra kérünk Téged, hogy az utalást csak a pontos összeg visszaigazolása után indítsd el! A megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 munkanapon belül rendezheted.
- Bankkártyás fizetéssel a SimplePay szolgálatással:
Azon termékeink esetén tudjuk biztosítani a online fizetést bankkártyával, ahol utólagos árkorrekcióra nincs szükség, azaz a termék jellegéből adódóan a rendeléskor meg tudjuk adni a végleges vételárat. Ezen termékek közé tartoznak a csomagajánlatok, illetve az előre csomagolt termékek, mint a sertészsír, töpörtyűkrém.
Az adott termék oldalán minden esetben feltüntetjük, hogy bankkártyával fizethető-e. (Ha nem tudsz kártyával fizetni, utólag akkor is kérhetsz linket, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot email-ben, vagy telefonon)
Mikor kapom meg a rendelés visszaigazolását?
A megrendelés automatikus visszaigazolását e-mailben kapod meg a rendelést követően közvetlenül, néhány percen belül. Ha nem érkezne meg, akkor gyanakodj, hogy nem jó email-címet adtál meg, vagy valamiért nem volt sikeres a vásárlás. Egyeztetni tudsz velünk telefonon és email útján is a következő elérhetőségeken:
- ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu
- 06 70 169- 6588-as telefonszámon. Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 h között.
Amikor mi elkezdjük feldolgozni a rendelésedet, és már látjuk a várható kiszállítási időt, akkor ezt ismét email-ben jelezzük Neked. Ez többnyire 1-2 munkanapot vesz igénybe.
Milyen formában kapom meg a vásárlásról szóló számlát?
Számlát a vételár megérkezését követően, 3 munkanapon belül, email-ban juttatjuk el a számodra.
Hogy addig is lásd a pontos elszámolást, a csomagban megtalálod a szállítólevelet.
Kaphatok áfás számlát?
Igen, állítunk ki áfás számlát.
Az igényedet a rendelési folyamat végén a megjegyzésekben tüntetheted fel, vagy kérheted emal-ben: ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu
Kérlek, hogy adj meg minden adatodat, amely a számlához szükséges:
- Számlázási neved
- Számlázási címed
- Adószámod
Milyen kiszállítási módok közül választhatok?
Szállításért felelős partnerünk az MPL és a GLS.
- házhoz szállítás estén tudsz utánvétet választani, aminek külön költsége nincs
- automatába, csomagpontra és postai átvételre is kérheted a csomagot, de csak akkor, ha előre fizetéssel - azaz utalással vagy online bankkártyás fizetéssel - rendezed a vételárat
A szállítás költsége:
Mpl futárszolgálat szolgáltatásával: |
||||
|
|
|
|
|
MPL házhozszállítás |
1390 Ft |
|
|
|
Postán maradó |
|
990 Ft |
|
|
Átvétel |
csomagautomatából |
990 Ft |
|
|
Átvétel |
postapontról |
990 Ft
|
|
|
GLS futárszolgálat szolgáltatása: |
||||
Házhozszállítás |
1590 Ft | |||
Automata |
990 Ft | |||
Utánvétért külön költséget nem számolunk. |
||||
20000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás díját átvállaljuk, a szállítás ingyenes! |
Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?
- Amennyiben a rendelt termék készleten van, igyekszünk a rendelés követő napon feladni.
- Ha az üzletünkben az adott mennyiségben éppen nem érhető el, többnyire 2-3 munkanapon belül tudjuk elindítani a csomagot.
- Füstöltjeink viszont nem tömegtermelésben készülnek. Esetenként előfordulhat, hogy várni kell néhány napot, vagy akár 1-2 hetet a megrendelt árura. Ha a kiszállítás ideje meghaladja az 1 hetet, minden esetben felvesszük veled a kapcsolatot, és tájékoztatunk!
A rendeléseket minden esetben egynapos kiszállítással indítjuk útra. Azaz mi a késő délutáni órákban adjuk át a futárszolgálatnak, másnap pedig már nálad lesz a csomag.
Létezik ingyenes kiszállítás?
- 20000 Ft feletti rendelés esetén a csomagot díjmentesen küldjük el.
- Ezen kívül akciók esetén kerülhet sor ingyenes kiszállításra. Erről hírlevélben tájékoztatunk, amennyiben feliratkoztál.
Szállít a webáruház külföldre is?
Jelenleg nem szállítunk külföldre
Hogyan ellenőrizhetem, hogy a rendelésem el lett-e küldve?
A rendelés elküldéséről e-mailben tájékoztatunk Téged.
Hogyan követhetem nyomon a csomagomat?
Amennyiben regisztrált vásárlónk vagy, a csomagot annak a linknek a segítségével tudod nyomon követni, melyet a csomag feladásáról szóló e-mail tartalmaz. De telefonon, vagy email-ben is egyeztethetsz velünk:
- ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu
- 06 70 169- 6588-as telefonszámon. Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 h között.
Mit tegyek, ha sérült vagy nem megfelelő terméket kapok?
Ha sérült csomagolásban érkezik meg a rendelésed, akkor a csomagot ne vedd át!
Mindenképp ragaszkodj ahhoz, hogy a futár jegyzőkönyvet vegyen fel!
Ha nem a csomag, hanem maga a termék sérült, vagy hibás megrendelést kapsz, kérjük, jelezd nekünk,
- ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu email-címen, vagy a
- +36-70/169-6588-os telefonszámon. Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 h között.
Mivel élelmiszerről van szó, kérünk, még az átvétel napján vedd fel velünk a kapcsolatot!
Nem érkezett meg a rendelésem, mit csináljak?
Ha nem érkezett meg a rendelésed, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az
- ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu email-címen, vagy a
- +36-70/169-6588-os telefonszámon! Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 h között.
Fiókom:
Hogyan nyissak fiókot?
A webáruházban fiók létrehozásához az alábbi oldalon van lehetőség:
Elfelejtettem a jelszót, mit tegyek?
Ha nem emlékszel a fiókodhoz tartozó jelszóra, akkor kattints az elfelejtett jelszó linkre
Vásárolhatok regisztráció nélkül?
Igen, vásárolhatsz webáruházunkban regisztráció nélkül.
Viszont ha regisztrálsz,
- bármikor beléphetsz a fiókodba,
- nyomon követheted a rendelésed állapotát, illetve
- a következő vásárlásod alkalmával nem kell újra megadnod az adataidat.
Törölhetem a fiókomat?
Bármikor törölheted a fiókodat, ehhez be kell jelentkeznek a fiókodba, a profilodban a beállításokhoz.
Rendelés:
Hogyan rendelhetek?
- A rendelést leadhatod a nap bármely szakában a webáruházunkban, vagy a
- +36-70/169-6588-os ügyfélszolgálati telefonszámon h-p 10-16 óra között.
Van a szalonnabolt.hu webáruháznak hagyományos üzlete?
Igen, Zala megyei kis településen, Orbányosfán van üzletünk.
Pontos címünk:
- Orbányosfa, Fő utca 2
Ha a terméket a kosárba teszem, az azt jelenti, hogy lefoglaltam?
A termékek kosárba helyezése nem jelenti azt, hogy lefoglaltad.
Bármikor törölheted, vagy módosíthatod mindaddig, amíg a rendelésedet el nem küldöd.
A rendelést kérhetem a fiókomban megadott címtől eltérő címre?
Igen.
Másik kiszállítási címet a rendelés leadásakor az „új cím hozzáadása” opcióval adhatod meg.
Közbe jött valami, vagy meggondoltam magam. Törölhetem a rendelésemet?
Mindaddig, amíg a csomagot nem adtuk fel, addig tudod törölni azt. Ehhez kérünk, vedd fel a kapcsolatot
- ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu email-címen, vagy a
- +36-70/169-6588-os telefonszámon.
Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 óra között.
Változtathatok a leadott rendelésen?
A leadott rendelés a csomag feladásig módosíthatod. A következő elérhetőségen tudsz velünk egyeztetni:
- ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu email-címen, vagy a
- +36-70/169-6588-os telefonszámon
Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 h között.
Hírlevelek és értesítések
Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre?
A hírlevélre való feliratkozást a főoldalunk alján találod meg.
Miről kapok tájékoztatást, ha feliratkozok a hírlevelekre?
- Hírleveleinkben hasznos információkat küldünk,
- érdekességeket írunk a füstöltekkel, üzletünkkel kapcsolatban,
- recepteket osztunk meg,
- értesítünk az aktuális akciókról, újdonságokról.
Feliratkoztam a hírlevélre, de nem kaptam akciós kódot, mit tegyek?
- Először is kérünk, hogy nézd meg a spam mappádat.
- Győződj meg arról is, hogy azt az email címedet adtad meg, amelyikben a kódot kerested.
- Az üzenet akár késhet is.
Ha továbbra is kétségeid vannak, akkor vedd fel a kapcsolatot:
- ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu email-címen, vagy a
- +36-70/169-6588-os telefonszámon!
Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 h között.
Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?
- Annak a linknek a segítségével, mely megtalálható minden hírlevélben.
- Leiratkozási szándékodat e-mailben is jelezheted a következő címen: ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu
Kapcsolat
Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?
Az Ügyfélszolgálattal kétféle módon veheted fel a kapcsolatot:
- ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu email-címen, vagy a
- felhívhatod a következő számot: +36-70/169-6588
Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 h között
Mikor érhető el az ügyfélszolgálat?
Ügyfélszolgálatunk elérhető a hétfő-péntek:10-16 óra között
Nem tudok telefonon kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal, mit tegyek?
- Az Ügyfélszolgálat a következő időpontokban van nyitva: hétfő – péntek: 10-16 óra között
- Ha esetleg nem vagyunk elérhetőek, kérlek, küldj rövid üzenetet, és mi visszahívunk!
Adatvédelmi szabályzat
Mit jelent a cookies/süti fájl?
A süti fájlok az adott oldal felkeresése során számítógépre, táblagépre vagy telefonra mentett kis tesztfájlok. Felhasználásuk általános. Arra használjuk a cookie fájlokat, hogy nyomon kövessük a kosarad tartalmát, megjelenítsük az utoljára megtekintett termékeket és ajánlásokat küldjünk. A cookie fájloknak köszönhetően honlapunkat az elvárásaidhoz és igényeidhez igazíthatjuk és megkönnyítjük a böngészést. Bővebben az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.
Az adatok kezelője a szalonnabolt.hu
Megőrizzük azokat az adatokat, amelyek a kapcsolatba lépéshez szükségesek, és más személyes adatot, amelyek a rendelés során kerülnek megadásra. A weboldalunkon létrehozott fiókban (melyet jelszó véd), hozzáférsz minden elmentett adathoz. Ezen felül megváltoztathatod, kijavíthatod, kezelheted és törölheted az adatokat.
Az adataidat átadjuk a velünk együttműködő alvállalkozóknak, de csak olyan mértékben, amely szükséges a rendelések teljesítéséhez, pl. a szállításhoz vagy a fizetés végrehajtásához – bővebben e témáról az Bővebben az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.