Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Gyakran ismételt kérdések

Fizetés és kiszállítás:

A webáruházban hogyan lehet fizetni?

  • Utánvéttel: A megrendelés végösszegét rendezheted a futárnak a csomag átvételekor készpénzben vagy bankkártyával.

Ezért az utánvétért külön költséget nem számolunk fel!

  • Utalással:

Ebben az esetben arra kérünk Téged, hogy az utalást csak a pontos összeg visszaigazolása után indítsd el!  A megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 munkanapon belül rendezheted.

  • Bankkártyás fizetéssel a SimplePay szolgálatással: 

Azon termékeink esetén tudjuk biztosítani a online fizetést bankkártyával, ahol utólagos árkorrekcióra nincs szükség, azaz a termék jellegéből adódóan a rendeléskor meg tudjuk adni a végleges vételárat. Ezen termékek közé tartoznak a csomagajánlatok, illetve az előre csomagolt termékek, mint a sertészsír, töpörtyűkrém.

   Az adott termék oldalán minden esetben feltüntetjük, hogy bankkártyával fizethető-e.

 

Mikor kapom meg a rendelés visszaigazolását?

A megrendelés automatikus visszaigazolását e-mailben kapod meg a rendelést követően közvetlenül, néhány percen belül. Ha nem érkezne meg, akkor gyanakodj, hogy nem jó email-címet adtál meg, vagy valamiért nem volt sikeres a vásárlás. Egyeztetni tudsz velünk telefonon és email útján is a következő elérhetőségeken: 

  • ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu 
  •  06 70 169- 6588-as telefonszámon. Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 h között.

Amikor mi elkezdjük feldolgozni a rendelésedet, és már látjuk a várható kiszállítási időt, akkor ezt ismét email-ben jelezzük Neked.

 

Milyen formában kapom meg a vásárlásról szóló számlát?

Számlát a vételár megérkezését követően, 3 munkanapon belül, email-ban juttatjuk el a számodra. Hogy addig is lásd a pontos elszámolást, a csomagban megtalálod a szállítólevelet. 

 

Kaphatok áfás számlát?

Igen, állítunk ki áfás számlát.

Az igényedet a rendelési folyamat végén a megjegyzésekben tüntetheted fel, vagy kérheted emal-ben: ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu

Kérlek, hogy adj meg minden adatodat, amely a számlához szükséges: 

  • Számlázási neved
  • Számlázási címed
  • Adószámod

 

Milyen kiszállítási módok közül választhatok?

Kétféle kiszállítási módot vehetsz igénybe:

  • házhoz szállíthatja a Magyar Posta futárja
  • vagy átveheted a Magyar Posta kirendeltségein, partnereinél, a MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontokon, vagy a Magyar Posta automatáiban. 

 

A szállítás költsége:

Mpl futárszolgálat szolgáltatásával:

 

 

MPL házhozszállítás

1390 Ft

Postán maradó

 

1190 Ft

Átvétel

Mpl csomagautomatából     

1190 Ft

Átvétel

postapontról

1190 Ft

 

Utánvétért külön költséget nem számolunk.

20000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás költségét átvállaljuk, a szállítás ingyenes!

 

Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?

  • Amennyiben a rendelt termék készleten van, igyekszünk a rendelés követő napon feladni.
  • Ha az üzletünkben az adott mennyiségben éppen nem érhető el, többnyire 2-3 munkanapon belül tudjuk elindítani a csomagot.
  • Füstöltjeink viszont nem tömegtermelésben készülnek. Esetenként előfordulhat, hogy várni kell néhány napot, vagy akár 1-2 hetet a megrendelt árura. Ha a kiszállítás ideje meghaladja az 1 hetet, minden esetben felvesszük veled a kapcsolatot, és tájékoztatunk!

A rendeléseket minden esetben egynapos kiszállítással indítjuk útra. Azaz mi a késő délutáni órákban adjuk át a futárszolgálatnak, másnap pedig már nálad lesz a csomag.

 

Létezik ingyenes kiszállítás?

  • 20000 Ft feletti rendelés esetén a csomagot díjmentesen küldjük el.
  • Ezen kívül akciók esetén kerülhet sor ingyenes kiszállításra. Erről hírlevélben tájékoztatunk, amennyiben feliratkoztál.

 

Szállít a webáruház külföldre is?

Jelenleg nem szállítunk külföldre

 

Hogyan ellenőrizhetem, hogy a rendelésem el lett-e küldve?

A rendelés elküldéséről e-mailben tájékoztatunk Téged.

 

Hogyan követhetem nyomon a csomagomat?

Amennyiben regisztrált vásárlónk vagy, a csomagot annak a linknek a segítségével tudod nyomon követni, melyet a csomag feladásáról szóló e-mail tartalmaz. De telefonon, vagy email-ben is egyeztethetsz velünk: 

  • ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu 
  •  06 70 169- 6588-as telefonszámon. Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 h között.

 

Mit tegyek, ha sérült vagy nem megfelelő terméket kapok?

Ha sérült csomagolásban érkezik meg a rendelésed, akkor a csomagot ne vedd át!

Mindenképp ragaszkodj ahhoz, hogy a futár jegyzőkönyvet vegyen fel! 

Ha nem a csomag, hanem maga a termék sérült, vagy hibás megrendelést kapsz, kérjük, jelezd nekünk,

  • ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu email-címen, vagy a
  • +36-70/169-6588-os telefonszámon. Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 h között.

Mivel élelmiszerről van szó, kérünk, még az átvétel napján vedd fel velünk a kapcsolatot!

 

Nem érkezett meg a rendelésem, mit csináljak?

Ha nem érkezett meg a rendelésed, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az

  • ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu email-címen, vagy a
  • +36-70/169-6588-os telefonszámon! Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 h között.

 

Fiókom:

 

Hogyan nyissak fiókot?

A webáruházban fiók létrehozásához az alábbi oldalon van lehetőség:

Regisztráció

 

Elfelejtettem a jelszót, mit tegyek?

Ha nem emlékszel a fiókodhoz tartozó jelszóra, akkor kattints az elfelejtett jelszó linkre

 

Vásárolhatok regisztráció nélkül?

Igen, vásárolhatsz webáruházunkban regisztráció nélkül.

Viszont ha regisztrálsz,

  • bármikor beléphetsz a fiókodba,
  • nyomon követheted a rendelésed állapotát, illetve
  • a következő vásárlásod alkalmával nem kell újra megadnod az adataidat.

         

Törölhetem a fiókomat?

Bármikor törölheted a fiókodat, ehhez be kell jelentkeznek a fiókodba,  a profilodban a beállításokhoz.

 

Rendelés:

 

Hogyan rendelhetek?

  • A rendelést leadhatod a nap bármely szakában a webáruházunkban, vagy a
  • +36-70/169-6588-os ügyfélszolgálati telefonszámon h-p 10-16 óra között.

 

Van a szalonnabolt.hu webáruháznak hagyományos üzlete?

Igen, Zala megyei kis településen, Orbányosfán van üzletünk.

Pontos címünk:

  • Orbányosfa, Fő utca 2

 

Ha a terméket a kosárba teszem, az azt jelenti, hogy lefoglaltam?

A termékek kosárba helyezése nem jelenti azt, hogy lefoglaltad.

Bármikor törölheted, vagy módosíthatod mindaddig, amíg a rendelésedet el nem küldöd.

 

A rendelést kérhetem a fiókomban megadott címtől eltérő címre?

Igen.

Másik kiszállítási címet a rendelés leadásakor az „új cím hozzáadása” opcióval adhatod meg.

 

Közbe jött valami, vagy meggondoltam magam. Törölhetem a megrendelésemet?

Mindaddig, amíg a csomagot nem adtuk fel, addig tudod törölni azt. Ehhez kérünk, vedd fel a kapcsolatot

  • ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu email-címen, vagy a
  • +36-70/169-6588-os telefonszámon.

Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 óra között.

 

Változtathatok a leadott rendelésen?

A leadott rendelés a csomag feladásig módosíthatod. A következő elérhetőségen tudsz velünk egyeztetni: 

  • ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu email-címen, vagy a
  • +36-70/169-6588-os telefonszámon

Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 h között.

 

Hírlevelek és értesítések

 

Hogyan iratkozhatok fel a hírlevélre?

A hírlevélre való feliratkozást a főoldalunk alján találod meg.

 

Miről kapok tájékoztatást, ha feliratkozok a hírlevelekre?

  • Hírleveleinkben hasznos információkat küldünk,
  • érdekességeket írunk a füstöltekkel, üzletünkkel kapcsolatban,
  • recepteket osztunk meg,
  • értesítünk az aktuális akciókról, újdonságokról.

 

Feliratkoztam a hírlevélre, de nem kaptam akciós kódot, mit tegyek?

  • Először is kérünk, hogy nézd meg a spam mappádat.
  • Győződj meg arról is, hogy azt az email címedet adtad meg, amelyikben a kódot kerested.
  • Az üzenet akár késhet is.

Ha továbbra is kétségeid vannak, akkor vedd fel a kapcsolatot:

  • ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu email-címen, vagy a
  • +36-70/169-6588-os telefonszámon! 

Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 h között.

 

Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?

  • Annak a linknek a segítségével, mely megtalálható minden hírlevélben.
  • Leiratkozási szándékodat e-mailben is jelezheted a következő címen: ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu

 

Kapcsolat

 

Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?

Az Ügyfélszolgálattal kétféle módon veheted fel a kapcsolatot:

  • ugyfelszolgalat@szalonnabolt.hu email-címen, vagy a
  • felhívhatod a következő számot: +36-70/169-6588

Elérhetőek vagyunk munkanapon 10-16 h között

 

Mikor érhető el az ügyfélszolgálat?

Ügyfélszolgálatunk elérhető a hétfő-péntek:10-16 óra között

 

Nem tudok telefonon kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal, mit tegyek?

  • Az Ügyfélszolgálat a következő időpontokban van nyitva: hétfő – péntek: 10-16 óra között
  • Ha esetleg nem vagyunk elérhetőek, kérlek, küldj rövid üzenetet, és mi visszahívunk!

 

Adatvédelmi szabályzat

 

Mit jelent a cookies/süti fájl?

A süti fájlok az adott oldal felkeresése során számítógépre, táblagépre vagy telefonra mentett kis tesztfájlok. Felhasználásuk általános. Arra használjuk a cookie fájlokat, hogy nyomon kövessük a kosarad tartalmát, megjelenítsük az utoljára megtekintett termékeket és ajánlásokat küldjünk. A cookie fájloknak köszönhetően honlapunkat az elvárásaidhoz és igényeidhez igazíthatjuk és megkönnyítjük a böngészést. Bővebben az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

Az adatok kezelője a szalonnabolt.hu

Megőrizzük azokat az adatokat, amelyek a kapcsolatba lépéshez szükségesek, és más személyes adatot, amelyek a rendelés során kerülnek megadásra. A weboldalunkon létrehozott fiókban (melyet jelszó véd), hozzáférsz minden elmentett adathoz. Ezen felül megváltoztathatod, kijavíthatod, kezelheted és törölheted az adatokat.

Az adataidat átadjuk a velünk együttműködő alvállalkozóknak, de csak olyan mértékben, amely szükséges a rendelések teljesítéséhez, pl. a szállításhoz vagy a fizetés végrehajtásához – bővebben e témáról az Bővebben az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.