Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Malőr a házhozszállítás során? Ne hagyd annyiban!

2023. 01. 20. 08:32:38
Malőr a házhozszállítás során? Ne hagyd annyiban!

Azt tudtad, hogy ha probléma merül fel a kiszállítás során, minket megkereshetsz

Erről írunk most...

 

Neked milyen tapasztalatod van a házhozszállításokkal, és a futárszolgálatokkal kapcsolatban?

Hogy miért kérdezem ezt?

Mi a Magyar Posta futárszolgálatával, az MPL-lel dolgozunk együtt, és elégedettek is vagyunk velük. Legalább is többnyire. De a mai napon történt egy malőr.

A csomagjainkat egynapos kiszállítással adjuk fel, éppen azért, mert élelmiszer van a dobozban. Azért, hogy a futárszolgálat garantálja, hogy egy nap alatt eljuttatja a rendelést a vásárlóinkhoz, mi plusz költséget fizetünk.

Egy kedves vásárlónk viszont nem kapta meg a megbeszélt időpontban a csomagját, mivel a futárnak sok munkája volt. Sőt, második nap sem tudta biztosan vállalni a kiszállítást.

A vásárlónk szerencsére megkeresett minket, és jelezte a problémáját. Nagyon jól tette! Felvettük a kapcsolatot a futár felettesével, és nagyon gyorsan megoldódott a probléma!

Az elmúlt egy év leforgása alatt ez a 3. olyan esetünk, amikor valamilyen gond volt a kiszállítással. Tehát ritkán fordul elő, ez miatt igazából nem is kell tartani a vásárláskor. 

De akkor miért is mesélem el mindezt?

Azért, hogy tudd, megkereshetsz minket!

- Ha nem érkezik meg a futár a megadott napon, az nincs rendben!

- Ha sérült a doboz, azt nem szabad átvenni! Jegyzőkönyvet kell kérni, mert a sérült dobozokért a futárszolgálat a felelős!

 

Tehát, ha probléma merül fel, igenis, nem kell annyiban hagyni! Hívj fel minket, és ígérem, keresünk megoldást!